Shabab Crazy
[img] خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش 621455508
Shabab Crazy
[img] خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش 621455508
Shabab Crazy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab Crazy

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش

كاتب الموضوعرسالة
m7md_3rfan
مدير عام
مدير عام
m7md_3rfan

خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Empty
مُساهمةموضوع: خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش   خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:49 pm

يا جماااااااااااااعة فى موقع جامد جداً
ممكن بيه تاخد نقط عن طريق دخولك بس بتاخد نقطتين و مجاوبتك على سؤال كل يوم إختيارى يعنى بتاخد نقطتين كمان وفيه هدايا كتييييييييييييييييير على حسب نقطها
رابط الموقع :-WWW.Lockerz.Com
والهدايا بقى فيه أجهزة بلاى ستيشن و أى فون و آى بود و تيشرتات و برفانات وكل حاجه تفكر فيها
وعلى العموم للتفاصيل أكتــــــــــر ميلى
m_h2006990@yahoo.com
ولازم أبعتلك دعوة عشان تشترك فى الموقع اللى عاوز دعوة يطلب وأنا أبعتهاله على المييييييييل
خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش 25726 خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش 113449
m7md_3rfan
مدير عام
مدير عام
m7md_3rfan

خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Empty
مُساهمةموضوع: رد: خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش   خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Icon_minitimeالأحد فبراير 28, 2010 4:54 pm

على فكرة فيه ناس جربت وخدت هدايا يا جدعان وأنا عن نفسى مشترك و بجمع نقط واللى عايز يتبعتله دعوة يقووووووووووووووول خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Icon_cheersخش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Icon_cheers خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش Icon_cheers

خش وإسمع الكلام ده فيه هدايا ببلااااااااااااش
صفحة 1 من اصل 1